Новини

21.01.2020. Педагогічні читання  вчителів англійської мови Прилуцького району та Малодівицької ОТГ на тему: «Англійська мова в ХХІ столітті: діалог культур»

На сучасному етапі навчання іноземних мов розглядається як створення умов для усвідомлення відмінностей у рідній та іншомовній культурі, виховання толерантного ставлення до представників інших народів, зниження рівня етноцентризму, формування кроскультурної грамотності, навичок іншомовної міжкультурної комунікації. Такий підхід до навчання повністю узгоджується з цілями і завданнями мовної політики Ради Європи, визначеними в Загальноєвропейських Рекомендаціях з мовної освіти, де наголошується, що «багатий спадок різних мов і культур Європи є цінним спільним джерелом для взаємного розвитку».

Під час педагогічних читань «Англійська мова в ХХІ столітті: діалог культур»  розглянуто важливість використання методу діалогу культур у процесі викладання англійської  мови у закладах освіти.

Виступи педагогічних працівників  були  присвячені організації вивчення іноземної мови в тісному зв’язку з національною культурою свого народу та народів,   мова яких вивчається, лінгвокраїнознавчему «фарбуванню» навчальних матеріалів, розширенню загальнокультурного світогляду,  урізноманітненню прийомів і форм робіт, а саме:

  • «Національна програма вивчення та популяризації іноземних мов», Олена Пятигорець, методист РМК відділу освіти райдержадміністрації,
  • «Багатомовна Європа. Англійська мова у світі», Тетяна Кудлай, вчитель англійської мови Канівщинської ЗОШ І-ІІ ст.,
  • «Європейське мовне портфоліо як один з інструментів впровадження мовної політики Ради Європи», Олеся Черниченко, вчитель англійської мови Богданівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Г. Ващенка,
  • «Наскрізні лінії в освіті та їх реалізація на уроках англійської мови», Надежда Марченко, вчитель англійської мови Лісовосорочинської ЗОШ І-ІІІ ст.,
  • «Методи формування соціокультурної компетенції на уроках англійської мови», Людмила Ярема, вчитель англійської мови Заїздської ЗОШ І-ІІ ст.,
  • «Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з англійської мови», Тетяна Лесенко, вчитель англійської мови Обичівської ЗОШ І-ІІ ст.,
  • Використання автентичних текстів на уроках англійської мови, Тамара Марченко, вчитель англійської мови Охіньківської ЗОШ І-ІІІ ст.,
  • Формування лінгво - соціокультурної компетентності у вчителів та учнів, Анжела Швед, вчитель англійської мови Яблунівської ЗОШ І-ІІІ ст.,

В рамках педагогічних читань був проведений культурознавчий майстер – клас».  Голова методичного об’єднання, вчитель англійської мови Івківської ЗОШ І-ІІІ ст. Тетяна Неживенко організувала компаративну форму роботи вчителів з теми «Українські традиції, свята та звичаї Великої Британії».

пч001