Новини

2018 рік є ключовим для системи вітчизняної освіти, адже саме зараз закладається фундамент Нової української школи!

З десяти ключових компетентностей Нової української школи,  однією з важливих є соціальна.  Саме володіння соціальними компетенціями дозволяють людині орієнтуватися в сучасному динамічному суспільстві, сприяють формуванню здатності швидко реагувати на запити часу. У зв’язку з цим діагностика і розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу виходять сьогодні на рівень пріоритетних в українському суспільстві.

28 лютого 2018 року на базі Дідівського закладу загальної середньої освіти відбувся районний науково – практичний семінар “Діагностика і розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи ” .

В семінарі взяли участь науковці, завідуюча районним методичним кабінетом, директори та заступники директорів закладів загальної середньої освіти, керівники районних методичних формувань, працівники психологічної служби, методисти.

 З вітальним словом до всіх присутніх звернувся начальник відділу освіти райдержадміністрації Бобренко М. М.

Бондарчук О.І., завідувач кафедри психології управління ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор психологічних наук, професор висвітлила питання “Психологічні засади реалізації Концепції нової української школи: виклики сьогодення ”.

Обговорили також психолого-педагогічні умови, психологічні аспекти, вікові особливості формування і розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу та методики її діагностики.

Ці важливі питання висвітлювали: Ткаченко Л.І, викладач вищої категорії Прилуцького  гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І. Я. Франка, кандидат педагогічних наук , Лісовецька І. М., методист центру практичної психології і соціальної роботи Чернігівського ОІППО імені К.Д.Ушинського, Кочерга О.  М., викладач вищої категорії, викладач - методист Прилуцького  гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І. Я. Франка, кандидат педагогічних наук, Силенко Н.П., практичний психолог-методист Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Всі присутні прослухали гостьову лекцію на тему Публічне мовлення як складник соціальної компетентності педагога, яку проводила Грона Н.В., викладач-методист Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І. Я. Франка, кандидат педагогічних наук.

Заступники директора з виховної роботи, практичні психологи, соціальні педагоги взяли участь в майстер – класі Формування навичок безпечної поведінки дітей через упровадження профілактичних програм в освітню практику .

Завершенням науково – практичного семінару стала панельна дискусія, де обговорювалось  питання можливостей закладів освіти району в розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи та окреслили подальші кроки у роботі над цією темою.

sem101

sem102

sem103

sem104

sem105

sem107

sem108